Dalabesök

I dag är jag ju ledig, fast det hjälper ju inte, jag vaknar ju samma tid som vanligt ändå. Skittaskigt faktiskt.

Förmiddag ska tillbringas med att städas och handlas för snart kommer min syster och hennes tre barn på besök, så jag lär ju inte hinna blogga så värst mycket för det brukar vara fullt ös när de är här.

De ska åka till vår pappa i em men varken jag eller stora killen vill åka dit. Jag orkar bara inte och jag blir bara arg, så de får åka själva.

I morgon blir det nog nåt stort köpcentrum för mellantjejen ska på match. (så där urtidigt, hur tänker klubbarna då?)

****
Katterna verkar känna på sig att det är något för de är ju oxå i gasen. De brukar tycka det är spännande och lite läskigt med barnbesök. De har ju ingen vana liksom.

*****
Jag mailade kliniken att jag tagit sprutan och fått mens 6 dagar för tidigt. Får se vad de säger...

Nu har jag inte tid med det här, jag måste städa och plocka fram sängar..

Kram på er!

Kommentarer

  1. Önskar dig en supermysig och skön helg med din familj !!!!

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering