Bröllopsdag och svar från gyn

Först så börjar vi med ett STORT hurra på vår 14-åriga bröllopsdag!! Det är inte klokt vad tiden går! I nöd och lust har vi hållit i hop och många år till kommer det att bli.

I morse låg det en liten chokladask (handgjorda praliner) till mig bredvid frukostskålen, jag har oxå laddat med paket men det får han i kväll. Dessutom ska vi äta lite god mat ikväll (har önskat kinamat)

Utan dig hade jag inte varit något.



****

Så till gynbesöket i går. Hon konstaterade att min slemhinna var 2 mm, vilket var bra.
 Hon hittade 2 cystor på äggstocken jag har kvar, vilket är mindre bra.
Hon tyckte att jag ska ta en extra procrenspruta eftersom jag fått mens (igen), inte lika kraftig mens som förra gången men ändock. Då kommer nog cystorna försvinna, dessutom är jag säkrad att inte få mens igen då sprutan räcker ca en månad.

Jag har mailat kliniken och hoppas på svar hur jag ska göra idag.

Besöket gick fort och så råkade jag gå förbi en skoaffär som hade massor av snygga skor. Inte en av de här vanliga skokedjorna utan nån annan som började på j. Skorna var skitsnygga, lite kortare med lite högre klack.

Jag kommer förmodligen både slå ihjäl mig och frysa i hjäl. Men attans så snygg jag är under tiden.
Jag tror skomärket hette Jana.




Kommentarer

  1. Sjukt snygga ringar! Tröttsamt med cystan, men hoppas de försvinner med sprutan!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har ju önskat mig nya och fina i hur många år som helst. Men han hävdar att man måste behålla sina gamla :/

      Men jag vidhåller att man måste förnya sig:-)

      Kram

      Radera
  2. Grattis på bröllopsdagen... och till de nya skorna..
    Ja vad gör man inte för att få vara snygg =)..
    Ha en härlig dag !

    Kramis från Lena och missarna

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen!! Hoppas ni får en trevlig kväll! Och jag är sjukt avis på kinamaten hihi ;)

    SvaraRadera
  4. grattis på bröllopsdagen :) hoppas ni får en riktig myskväll

    SvaraRadera
  5. Grattis på bröllopsdagen! :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis på bröllopsdagen! Oh så härligt, ni ligger 10 år före oss... Hoppas jag får uppleva lika långt och lyckligt äktenskap :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering