Bekymmer och besvär

Usch vilken stressig dag det var i går! Alla jagade mig och jag har 7 nybesök och hur många klienter som helst! Jag hinner fasiken inte med! I går var en riktigt gnälldag.

Sen börjar jag tycka att ledningen är sisådär, och.. äsch. Det känns bara nja.

Jobbet däremot är oftast kul och kollegorna är toppen. Det är en väldigt blandning på bra och dåliga dagar.

****
Och idag är det skitkallt!! -7 grader.  Så idag ska jag prova att cykla i termobyxor, de är liiiiite små så jag hoppas de håller...

Jättesynd om Robban, han fryser jättemkt när han ska sova och jag får SÅ dåligt samvete att jag inte kan lösa det. Det är ju synd om honom, mattes lilla gosefis. Tygaffären nästa i morgon! Då ska jag köpa till en hel bädd och försöka sy efter en beskrivning jag fick på mailen (gode gud så komplicerat). Tack Åsa för den <3

Jag hinner ju liksom aldrig skriva på morgonen för Robban springer runt och tjoar och vill att jag ska förlja honom till soffan och stoppa ner honom i täcket. Så ni ser..Alla blir lidande inklusive ni!

Det är nåt med Stiina och hennes mun, hon panikgnuggar där och smaskar lite och grejar. Nåt är det, så idag ska jag ringa veterinären för boka tid.

Dessutom måste jag ringa sjukhuset för Greta för hon läcker mer än någonsin.

Det är liksom aldrig bra här hemma. Är det inte den ena katten så är det den andra..

****
På tisdag är det dags för gyn. Hoppas allt är bra i magen så jag kan sätta igång med nästa försök. Dessutom ska jag flexa en hel eftermiddag. Skönt!




Kommentarer

  1. Går det inte att sy en ny innerpåse i nåt mjukt gosigt tyg.. Stoppa in den i den gamla bädden. Vik kanterna utanpå en bit och fäst på nåt enkelt sätt med att sy för hand runt om eller nåt..Som när du sätter en soppåse i sophinken =)

    På det viset kan du återanvända samma eller några bäddar flera gånger och behöver bara byta innerdelen då han är trött på lukt eller vad det nu är...

    Åh jag hoppas att det inte är nåt allvarligt med Stina eller Greta.. Dina fina missar har i alla fall tur att de har dig..

    Kramis och härlig helg från
    Lena och missarna..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering