Att sova?

Snacka om I-landsproblem men jag tycker detta med bädden och Robban upptar mycket av min verksamhet. Han vill ju inte somna på kvällen och vaknar på natten. Åsså är ju lillplutten alldeles iskall.

Måste lösas till helgen!

Hela familjen är ju drabbad..

****
I går kom varorna med mathem och det har fungerar ypperligt från början till slut. Det var fina varor, perfekt packat och lagom pris. Nackdelen är att de inte har leverans på måndagar och tisdag. Eller jo, det har dem men vem är hemma kl 12 på dan?

Jag ska i alla fall fortsätta beställa därifrån, varvat med att handla som vanligt. Jätteskönt att slippa flänga runt i alla affärer.

****
Det är hemskt mycket på jobbet, tunga ärenden och alla jagar en. Hur mkt ungdomar kan det finnas egentligen? Och med så otroligt tragiska historier?

Det gäller att hålla sig lugn och hålla huvudet ovanför ytan. Mer än så kan jag inte göra.

Nu börjar det bli väldigt kallt att cykla, jag ska försöka härda ut så länge som möjligt. Dubbdäcken funkar riktigt bra men låter mycket.

Nu tjoar Robban..Måste pussa på honom

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering