6 dagar kvar

Attans så rolig lektion det var igår. Vi red utan stigbyglar så det kommer att kännas i lår och ben inom kort. Idag är det stallet igen som gäller men då är det arbete.

Idag kommer också maten som jag beställt på nätet, himla praktiskt, måtte maten vara bra också. Känns riktigt lyxigt att få den hemkörd.

I går tog jag ju bilen för att bästa kompisen skulle lämna över ram och tunna till mig. Men henne son blev sjuk så hon fick åka hem...Med mina saker. Så nytt försök idag.

****
Vi firar ju 15 årig bröllopsdag nästa vecka (eller är det 14?) så jag har köpt en del presenter, tyvärr är det mitt i veckan. Men helgen efter vill jag ju att vi ska hitta på nåt. Har ni några bra idéer ? Efter så här många år känns det som vi gjort det mesta ...

*****
Robbans bädd ja.. Här kommer lite bilder så kan ni ge mig lite tips och idéer  till hur jag ska lösa situationen, jag är verkligen värdelös på att sy.
Om man börjar här?

Det finns en långsöm inuti


Kommentarer

  1. Hej!

    Den där bädden är ganska lätt att sy, svårast är nog att sätta i botten snyggt för där blir det ganska många lager. Jag visar dig gärna, annars har jag en lillasyster som är duktig på att sy :-)

    /Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det skulle vara suveränt... Tänkte jag ska kolla på tyg i helgen och göra ett försök..

      Kram!

      Radera
  2. men visst borde den gå att tvätta? Eller har du redan försökt det?
    Ett tips är att du stoppar den närmast din kropp tex innanför din morgonrock och bär omkring den avig så den får lite av din doft på sig efter att den är tvättad så kanske han accepterar den igen...
    Katter är nu knepiga och envisa men går mycket efter doft..

    Kramis Lena och missarna..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tvättat, luftat låtit den legat men däremot inte haft den nära så det ska jag prova!

      Ja, han har verkligen fix idéer!

      kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering