1 vecka kvar

Måtte nu slemhinna växa och hålla sig. Jag har inte hört om donatorn alls så jag vet inte alls hur vi ligger i fas. Jag tänkte att jag ska passa på att fråga efter jag varit till gyn nästa vecka.

Tycker redan magen och vikten växt lite, jag reagerar ju alltid direkt på alla tabletter jag stoppar i mig framförallt hormoner.

****
Robban var helt tossig igår när jag kom hem, han stod och gunga med rumpan i lektunneln och tyckte jag skulle släppa alla saker jag hade och leka. På stört.

Sen fick jag inte gå, han var som en bumerang, jag släppte ner honom och han kastade sig upp i famnen igen. Till slut fick jag muta honom med godis för att jag skulle komma iväg.

Ridningen var rolig, vi fick rida utan stigbyglar och träna övergångar. Däremot lyckades jag sträcka axeln så nu har jag skitont. Högeraxeln är alldeles stel, så jag har smörjt in mig med både voltaren och algesal.

Måtte det släppa för idag ska jag jobba i stallet.

****
Just nu tänker jag på jobbet hela tiden. Allt som händer och allt som ska göras. Det snurrar som en elvisp i huvdet.

****

Och BH gnisslar fortfarande. skitirriterande. Måste jag åka ända till Väsby för att köpa en ny nu då? För att den gnisslar? Ska aldrig mer tvätta en BH om det ska vara så här. Bättre att lukta illa då?

Hr är en liten bild på sänggavlen vi byggt. Ingen vidare fin bild. Men ni får tro mig när jag säger att det är riktigt fint!

Kommentarer

  1. Hej fina, ville bara skriva att jag tänker och hoppas så mycket för er. Måtte det funka nu! Jättefin sänggavel :) vad duktiga ni är.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Åh, jag brukar vara inne och läsa hos dig. Många kramar!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering