1 dag kvar!

 I morgon är det äntligen dags för progynonen! Fantastiskt! Efter månader av väntan så är vi äntligen där. Dags att ladda era tummar och tår igen.

13 gången gillt tror jag det blir, det är inte klokt. Så här hade jag verkligen inte tänkt min väg till barn. Nu är det ganska många som plussar runt om i bloggar och forum, måtte det smitta.

****
Nu på morgonen har jag varit iväg och ridit en igenridningslektion, vi hade dressyr och det gick lite sådär. Jag kände mig ganska spänd och den frästa orsaken var nog den nya sadeln. Jag tyckte jag satt som en kratta och det kändes helt annorlunda.

Sen har vi bytt tyg på vår sänggavel, när vi byggde gaveln för nåt år sen så fick maken välja tyg. Naturligtvis var det nåt mjukt, sladdrigt sammetstyg som blivit slitet. Nu köpte vi ett beigebrunt tyg som var lite kraftigare.

Det som tog tid var katterna, de var väldigt engagerade och klättrade, lekte och grejade och tyckte det var otroligt spännande.


Nu blir det en lugn kväll med mat och mys.

Kommentarer

  1. 13:e försöket så att barnet föds 2013. Jag hoppas att det funkar denna gång.

    SvaraRadera
  2. Jag tummar för att det smittar! Äntligen är det dags, om två veckor är du med embryo!!!!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till :)
    http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

    SvaraRadera
  4. Jag håller alla tummar och tår!!!
    Många kramar!!!
    Charlotte (lite si and so)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering