1 dag kvar

Helt ärligt så är jag lite orolig över min nedreglering. När jag tagit procrensprutan så brukar jag få svettningar, sömnsvårigheter och andra märkliga biverkningar.

Jag känner ingenting av detta, däremot har jag haft ont i magen lite till och från, i dag t ex så är det ren mensvärk. Jag ska väl inte ha mens igen?

Vilket får mig att undra om nåt blev konstigt med sprutan.

I morgon ska jag till gyn, hon är dock ganska slarvig men jag hoppas hon kan se om allt är ok eller inte. Dessutom måste jag få mer procrensputor utskrivna.

Jag ska vara där redan efter 13.00 så det blir mkt fler, men jag har inte val. Om allt går fort kan jag ju åka tillbaka till jobbet.

****
Jag var så trött efter dagen i går, så jag somnade faktiskt före kl 22 och vaknade med ett ryck kl 5.45. Min första tanke i huvudet är alltid: Robban!! osså kastar jag mig upp och öppnar sovrumsdörren och släpper in honom.

Nu vet jag inte om det var så bra drag att fixa bädden för nu ligger han alltid där. Alltid! Knorrar och myser.

Jag har passat på att tvätta hans gamla bädd som jag tänkte spara, det står hans namn på den och jag tycker den är den finaste. Jag la den på tork på skrivbordet för att sen lägga in den i garderoben. Och gissa vem som hittat den och sovit i den i 2 dar?? Japp. Robban.

Den bädden har inte passar herren på 1,5 år. Alls. Han har bara fnyst åt den. Men nu så. Antingen för att den ligger på ett nytt ställe eller för att den är nytvättad, men det har inte dugit förr..

Knäppkisse..


Här får han lite kvällmat serverad för han vägrar lämna bädden.


Bortskämd är ordet.

Kommentarer

  1. Åh vilket underbart kattliv Robban har.. Frukost vid sängen HAHA.. Ja men det är väl fantastiskt så bra de har det.. Precis så måste det vara i katthimlen och älskar man sina missar så får man göra precis som man vill..
    Såklart att de måste få skämmas bort.

    Lycka till med allt som du har framför dig och jag hoppas att dina katter ska få må bra så du inte behöver oroa dig så mycket för dem..Eller så är det kanske bra att du har dem att tänka på för att få tankarna på annat.. =)..

    Måndagskramar från Lena och missarna !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha:-)
      Ja, han måste vara världens mest bortskämda kisse :-)

      De är endast värda det bästa försöker jag tänka, men tanke på hur de haft det.

      Sen kankse jag curlar de lite för mkt. Men i alla fall:-)

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering