besvär

- 8 grader och jag ska försöka cykla i dag, ta bilen känns så onödigt och en promenad tar urlång tid. I em ska det komma regn och snö. Tänk att det blivit ett litet problem att bo nära- hur ska man ta sig till jobbet vid olika väder? Förut satte jag mig i bilen och körde i väg.

Helgen har gått fort och med trevligt besök går det ännu fortare. Skönt att få prata om jobbtankar, livet och få massa kloka tankar tillbaka. Till helgen kommer syster med barn och huset är fullt igen.

****
I morse var det svårt att gå upp, Robban hade kurat ihop sig i armhålan på mig och det är bara 18 grader i huset. Nackdelen med värmepump är ju att vårt sovrum ligger längst bort och således blir svinkall.
 Eller ja, allt är ju kallt i huset. Det skiftar mellan 17-19 i olika rum beroende på hur de är i förhållande till pumpen.

****
Nu har jag övergått till ett sorts GI. Så dagens mål ser ut så här:

Frukost: yoghurt med blåbär, 1 ägg
mellis: frösmörgås
Lunch: tacosallad med avocado
Middag: saffaranslaxsoppa

motion: cykel 5,5 km (måtte jag inte cykla omkull). trappor- 4- 6 våningar upp och ner ett antal gånger.



****
Nu är det bara 4 dagar kvar till procrensprutan.

Kommentarer

  1. 2 mellis för lite! /Frida

    SvaraRadera
  2. I ωill right awаy take hold of your rss feed as I can't find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you'vе any?
    Kіnԁlу alloω me reаlize ѕo that I mаy just subscrіbe.

    Thаnks.

    Нeгe iѕ my blog pikavippii.net
    Visit my webpage ; pikavippi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering