Nästan en planering :)

Kliniken svarade och undrade om jag hade alla mediciner. Jag ska tydligen börja med p-piller och sen procrenspruta. Så då har den nån plan. Som tur är har jag allt hemma (tack ni som donerat mediciner) så jag är ready to go!

Fast jag har ingen fastspikad plan med alla datum men det får jag väl de närmaste dagarna. Spännande!

****
I går tog jag det stora beslutet att maila stallet att jag inte kan jobba varannan vecka, max en gång i månaden och extra vid behov. Det känns skittrist, jag vill ju vara i stallet, jag vill jobba där. Men jag orkar inte rusa från ena stället till den andra. Tycker det är trist att försaka stallet för ork och jobb. Men just nu måste jag.

Dessutom har jag bokat mina tre igenridningar så nu blir jag mycket borta och mycket i stallet. Men jag måste eftersom jag har ÄD att tänka på sen.

****
Förövrigt är det vidrigt att cykla på morgonen. Först är det svinkallt så jag tror jag ska frysa ihjäl, sen i uppförsbackarna håller jag på att svettas ihjäl. Jag måste köpa mig nån bra jacka att cykla i. Nu har jag cyklat i regnjackan och den är för kall, i går cyklade jag i min kappa som inte alls gick att cykla i. Det blir nog lördagens projekt- hitta en funktionabel jacka.

****
I dag har jag bokade och viktiga möten. Spännande, läskigt och roligt. Måtte det gå bra! På måndag börjar de nya cheferna, måtte det oxå bli bra.

Förövrigt blir det nog GI jag kommer köra. Ner i vikt måste jag.


Kommentarer

  1. Behöver du prog suppar? Har hämtat ut sjuttioelva paket och sen ska jag tydligen inte ha dem denna ggn. Känns lite bortkastat att slänga dem eller lämna tillbaka till Apoteket. :) Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ja gärna!! Det vore toppen!! Kram!

      Radera
    2. Maila mig på Jane81@hotmail.se så jag får din adress så skickar jag :) kram och trevlig helg på dig!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering