Usch:(

Nu ångrar jag att jag bytt jobb och bransch. Det hände väldigt obehagliga saker på jobbet och jag är inte van med hot och våld. Det finns dessutom ingen ledning som kan ta tag i det och inga handläggare eftersom det är värsta röran. Först i oktober kommer den ordinarie chefen.
I stället blev det jag och en kollega som fick ta det.

I går tänkte jag att det kommer bli bra, ett roligt och viktigt jobb. Nu känner jag att jag inte vill tillbaka på måndag och ändå mindre vara kvar där. Tom min gamla chef är lättare att hantera än detta.

Nu snurrar händelsen som en film i huvudet och jag har väldigt svårt att sluta tänka på det.

Dessutom ringde mäklaren och sa att säljaren inte är beredd att sälja till ett lägre pris.

Sicken skitdag.

Nån som har en vanligthederligttrevligtnormalt jobb till mig?

Nån?

Kommentarer

  1. Usch vad trist!
    Jag har också blivit hotad på jobbet en gång. Tack och lov hände det bara en gång!

    Jag hoppas du kommer tillbaka till gamla känslan av att jobbet du gör är viktigt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. åh så tråkigt att det hänt sånt på ditt jobb !
    Jag hoppas så att det bara är en engångsföreteelse
    men jag kan ändå förstå att det är obehagligt och kan kännas otrevligt..

    Jag hoppas så att du ska kunna trivas och veta att du passar där du är. Nytt arbete är ju alltid en utmaning.. Även om detta var lite väl mycket att starta med förstås..
    Visst var du bara tjänstledig från ditt gamla arbete? Finns inte det kvar ifall det inte funkar med det nya? Fast där var väl chefens vänner som nyanställda och hur blir det då??

    Kramar från Lena och missarna..

    SvaraRadera
  3. Usch och fy... jag har förstått mellan raderna vad det är för nytt jobb du har och det är nog inte så konstigt om folk inte fortsätter med ett så "tungt" arbete som det faktiskt är! Hoppas du kan få lite helgkänsla fast en knasig fredag!
    Kram E

    SvaraRadera
  4. Oj då, låter som en riktigt tuff situation! Har du möjlighet att gå tillbaka till ditt gamla jobb? Vill du det? Eller tror du att det kanske blir bättre när cehfen kommer tillbaka?
    Hoppas det ordnar sig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering