Shopping

I morse for vi iväg redan innan 10 för kloklippning x3, jag blir alltid lite full av skratt eftersom det är ett helt projekt att få in alla tre burar i vår lilla bil. Det bästa har vi kommit på är att 2 burar får vara fram, en på golvet och en på sätet, sen får jag och en bur till sitta i baksätet. Sen ylar alla 3 till veterinären och samma sak hem igen. 

Sen for vi iväg för att leta cykel och jag hittade en direkt, den var nedsatt till under 2000 kr (tom billigare än på deras hemsida) tyvärr bara 3-växlad med passar ju utmärkt till att ha som vardagscykel till och från jobbet.

Men det var på håret att den gick in i bilen så jag fick promenera till zoo-affären medans maken körde hem cykel och åkte tillbaka och hämtade mig. I morgon är det nämligen dags för det tristaste av allt; rengöring och byte av kattsand. Det är dammigt, svettigt och otroligt trist.

Jag passade på att köpa lite presenter till maken oxå då han fyller år nästa vecka. Jag har dessutom beställt tavla från en kattkompis som målar främst cornish rex. En sån tänkte jag att maken skulle få på vår bröllopsdag. 

I morgon ska vi fortsätta prjekt fönsterputsning, herregud sån tid det tar. Men det blir fint! Denna gång provade jag med tidningspappersmetoden och det var otroligt bra. Inga flammor!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering