Måndag igen

Jamen herregud! Hur fort kan en helg gå egentligen? Katschoff så var det plötsligt måndag igen! Borde vara olagligt med måndagar.

Det är med blandade känslor jag går till jobbet idag, det som hände i fredags gjorde att jag känner mig väldigt obehaglig till mods och nu tycker att det är läskigt.

Jag är van att göra folk glada (oftast) och vidga deras perspektiv. Det är en otrolig kontrast.

Jag har i alla fall mailat och gjort mobilnummer hemligt, nästa är att få tag i min operatör till hemtelefonen och göra det oxå hemligt. Kanske inte jättenödvändigt, men det känns bättre i alla fall.

****
Har världens snyggaste blus på mig i dag, men jag har inte använt den för den blir elektrisk så fort jag tar på mig den. Jag blir fanemig galen, det är ju jättefult att ha nåt slickat längs kroppen helst när den är statisk.

Den är tvättat med sköljmedel, har ni tips på vad jag kan göra?

****
Blev väldigt rädd i går, så där alldeles kall, när nästan hjärtat stannar. Maken hade åkt och jobbat och jag och Robban slöade i soffan när han började få lite ryckningar, han hade precis vaknat till. Som om när man ska nysa och nysningen inte kommer hur. Som små kramper. Då tänkte jag "nu dör han" Gode gud. Men det gick över lika fort igen, det var bara några sekunder.

****
Nu ska jag snart cykla till jobbet på min nya cykel, med tre växlar. Jag kommer dö i mördarbacken. Men cykeln är fin, de måste jag ge den.


Kommentarer

  1. Du får trösta dig med att det ger bra vardagsmotion att cykla. Du vänjer nog dig :)

    Trist med huset :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det, för att komma högröd och svettig varje dag är ingen höjdare.

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering