Lite otrevligt

Det är så himla märkligt att min mage alltid ballar ur när det är helg, efter frukosten får jag nästan alltid ont i magen och det efterföljande är inte trevligt och håller i sig nån timme tills magen är tom.

Sen jag kom på att jag är laktosintolerant så är ju magen mycket bättre, men undantaget är helgerna.

Nog om magproblemen.

****
I går tog jag det stora beslutet att säga upp mig, för jag tänker ändå att det är bättre som jag har det nu och jag vill inte tillbaka. Jag saknar mitt yrke otroligt mycket och en dag kanske jag tar mig tillbaka till yrket, men just nu stannar jag kvar på den plats jag är. Hur läskigt och nytt det än är.

Så jag tog mod till mig och mailade fd chefen. Så var hon på semester. Meh?! När jag äntligen fått tummen ur då.

****
Nu ska jag köra den nya stora fina bilen och storhandla. Men hur jag ska kunna parkera är en annan fråga.


****
Maken åkte och jobbade i morse så jag och missarna passade på att ligga kvar i sängen och mysa. Här ligger Robban i min armhåla...

Kommentarer

  1. Jag hoppas att du blev bättre.

    Vad bra att du har bestämt dig om jobbet.

    Ha en fortsatt trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Säkert ett vettigt beslut! Du behövde komma vidare och jag hoppas det blir bra på nya stället. Hoppas det gick bra att parkera - men så länge det är p-plats brukar det ju ordna sig :)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering