Ruvardag 7

Usch, vad jag avskyr det här! Nu börjar toapappersanalyserandet, oron, symptomletandet och i dag även veckans tjuvtest som så klart var minus. Såklart. Eftersom det är blastocyter så borde det börja visa sig snart. Men för varje test så dör man en smula. Varför skulle denna omgång funka?

Jag ringde ridskolan i går och frågade vad vi ska göra i dag och vi ska göra dressyr i lugn form. Så jag har beslutat mig att åka att rida. Jag blir galen annars. Dessutom så tror jag inte att det kommer visa nåt plus. Jag tror det är nåt som är fel i min kropp. Som gör att den inte kan ta emot och ta hand om äggen, jag menar- se min statistik.

****
Robban mår bra, pigg och alert med massor av spring i benen och ylar som vanligt. I går när jag kom hem var han som ett monster, inget var bra. Han ville inte leka, pussas, busa. Ingenting dög. Sen blir han som förbytt på kvällen. Han är alltid värst när jag kommer hem, som om han vill straffa oss en smula för att vi jobbar.

Nu på morgonen har vi legat och myst i över en timme. Hedersord att det är svårt att kliva upp. Det är så mysigt, han kurrar och myser och myser lite till.

4 grader ute i dag. Dags för hösten?


****
Attans. Här skulle jag skriva något bra om livet, universum och svaret på meningen med livet. Men jag är för trött- så jag tar det sen.

Kommentarer

  1. Vet inte vad jag ska säga så jag skickar en styrkekram /Lina

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen att det går vägen denna gång.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att motsatsen bevisas om ett par dagar!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Aptråkigt att ruva! Men roligt att Robban är piggare igen :-)

    SvaraRadera
  5. Skönt Robban hämtat sig :-) Hoppas så för dig, det ska bara gå!
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering