Robban sjuk igen

Nämen vad är det här? Robban har kräkts säkert 10 ggr och är hängig. Är det leverinflammation igen? Å nej. Raka vägen till djurakuten igen då.

(jätteledsen)


Edit: han har feber, hängig och det är leverinflamation igen, tror vi, vi sitter fortfarande o väntar på det sega sjukhuset

Edit 2. Blodprover tagna och han läggs in för natten med dropp

Edit 3 Gud hatar mig. Om han finns?nån hatar mig i alla fall. Så fort livet känns ok en vecka så händer sånt här.

Så har det varit jämt. (gråter en skvätt igen)

Kommentarer

  1. Stackars liten, hoppas att det inte är allvarligt!

    SvaraRadera
  2. Lilla Robban! Hoppas det inte är allvarligt.

    SvaraRadera
  3. Hoppas det bara är nån magbakterie!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. åh så hemskt !!!
    så maktlös man blir då ens kära husdjur blir
    sjuka..
    Kan bara hålla tummarna för att det
    inte är allvarlig och jag hoppas att han snart
    är hemma och studsar på hos er igen..

    Massor med kramar från Lena och sibbarna i Kåge

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att det inte är något allvarligt.

    SvaraRadera
  6. Fy vilken otur hna verkar ha... :( Hoppas att det ordnar sig. Kram

    SvaraRadera
  7. nej men oj så jobbigt..
    Förstår att du är ledsen och orolig.

    Det är bara att hoppas att han är i den bästa vård som går att få och jag tror nog att de gör vad de kan för er älskling.

    Massor med kramar och tumhållning för er och för Robban såklart..

    /Lena och missarna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering