I morgon är det dags, FET 3, tummhållare

Dags att ladda era tummar och tår och be en bön om ni tror på sånt,

Nu är det bara en dag kvar tills jag åker, känner mig inte alls pirrig. Det är ju nåt jag gjort förr och jag kommer nog inte känna av pirret förrän i morgon. Jag är mest orolig att min ägg inte överlever upptiningen, det skulle faktiskt vara katastrof.

Jag tycker oxå det är tråkigt att resa själv, det hade varit skönt med sällskap.

Jag gör som Nenne skriver, vi fokuserar på det i morgon och de dagar som kommer så tar vi resten sen. En sak i taget.

Det är i alla fall inte sån där panikstress på jobbet, jag känner mig ganska lugn och harmonisk..

Jag åkte däremot på kvällstjänsten på torsdag, det är inget jag ser fram emot. Denna vecka går min ersättare bredvid mig hela veckan, hon är iof trevlig. Men det blir även ett spänningsmoment.

Jag ska oxå prata med kliniken om predisolonet då jag den senaste tiden kört varannan dag. Att inte få sova varannan natt klarar jag av, men from i morgon ska jag ju egentligen ta full dos. Dessutom ska jag köpa på mig lite mediciner, så jag har hemma.

****
Jag har fått ett märkligt utslag på armen, det kliar och är lika stort som en femkrona. I går slog det mig att det kanske är ringorm, det kan man ju få av hästar. Är det någon som haft det? Jag smörjer med svampsalva, men det tycks inte bli bättre.



Kommentarer

  1. Tänk vad tiden går snabbt! Är det redan dags?!

    Jag håller mina tummar och tår så hårt att de vitnar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ringorm behöver du specialsalva mot... är det runt, rött och kliar är det mest troligt just ringorm! Fy bubblan så läskigt det kändes att få och jag blev smittat av en kompis barn.
    Tummar och tår hålles!
    Kram E

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummar och tår. Hoppas du får klarhet i det där med sömnen också, inte kul att inte få en god natts sömn.

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag ska hålla tummarna för dig.
    Ska vara med dig i tankarna hela vägen och önskar att jag kunnat följa med dig på resan..

    Massor med kramar från Lena och missarna !

    SvaraRadera
  5. Hon är inte så dum den där Nenne :)
    Du har tummar och tår från mig (och om ett par dagar behöver jag få dem tillbaka :)) - alltid!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Här hålls det också tummar och tår! Kram

    SvaraRadera
  7. Och mina tummar hålles också hårt!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Tänker på dig och hoppas <3

    SvaraRadera
  9. Suveränt! En sak i sänder.

    Tummar, tår, tassar... allt hålles här hemma. Och en extra bön går verkligen till er.

    Varmaste kramar!

    SvaraRadera
  10. Stort lycka till på resan! Jag ska tänka på dig och hålla tummarna för att allt går bra!

    Kram
    Charlotte (lite si and so)

    SvaraRadera
  11. håller alla tummar och tår
    nu e det banne mig din tur asså;)))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering