Första dagen

OMG! Semester är över och det är ett år (!!!) tills nästa semester. Nu är det dags för jobb och jag är astrött, det är verkligen vidrigt att kliva upp före 6. Det är ju liksom brottsligt.

I går köpte jag en ny mascara (min finns ju inte mer) på makeupstore och hon sa att den ska vara såååååå bra. Jo, tjena. Fransarna vissnar som torrt gräs.

Jag måste ha vattenfast och nu har jag snart provat varenda mascara på hela marknaden och hittar ingen bra alls. Vilka använder ni??

****
Robban blev biten i örat förra veckan och har nu en liten böld där, så på fredag så vi vaccinera alla katterna igen och då ska hon kolla på örat. Dessutom är det lite varmare med röda strimmor runt. Alltid är det nåt.

Apropå vaccination så tog vi TBE nr 2 i går, nu är det ett år tills nästa omgång. Skönt!

Ha en trevlig onsdag allihopa <3




Kommentarer

  1. Oj vad jag varit dålig på läsa bloggar på senaste tiden.. Lycka till att stiga upp efter semestern =).. Men du har ju nya jobbet att se fram emot och det börjar väl snart? Spännande!

    Jag köper min mascara på Body Shop. Är väl inte så kräsen men den är i alla fall bra och kanske den finns i vattenfast också..Den har silverfärgad kork och lite gråbrun(?) nederdel och heter Divide & Multiply Mascara...

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Hej! Men det gör inget, jag ser ju dig på FB. Fast jag blir alltid lika glad när du kommer med dina bra kommentarer!

    1 månad kvar till nya jobbet:-)

    Tack för tips

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering