FET 3, 21 augusti!!

Wooohoo! Äntligen!

Insättning den 21 augusti och jag har nu beställt flygbiljetter som gick på hela 3100 kr! Genast satte pessimistkonsulten in och det enda jag kan tänka är att vi får hoppas att embryona överlever så inte jag har kastat 3000 kr i sjön.  Man blir inte rik på att försöka få barn precis och den här insamlingen till mig går ju inget vidare. (man oxå klicka på min reklam på bloggen så trillar några ören in till mig)

Dessutom ringde ridskolan och ville att jag skulle ta det sena ridpasset i kväll i stället. Åhh, jag som är så himla trött. Men ok, man säger inte nej åt min ridlärare. (kursen dessa dagar är förövrigt gratis för ideell personal)

Kommentarer

  1. Önskar dig ett stort lycka till med FET, jag håller alla tummar som finns för dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Wooohoo! Vad skönt att det blir insättning! Jag är taggad till tusen att följa dig. Vi väntar med spänning på att själva bli matchade med en donator så vi kan åka till Finland inom kort! :)

    Ni har insättning på vår bröllopsdag och allt. Fina grejer! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh! Det låter toppen, jag behöver allt stöd jag kan få!

      Håller tummar för dig!
      Kram

      Radera
  3. Det ska bara gå bra nu!
    Tummarna tssarna tårna och kramarna

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Då har ju slemhinnan hunnit växa till sig lite till också. Hoppas!!

    SvaraRadera
  5. Har inte läst på ett par dagar så TJOHO!!!
    Förstår din nästa tanke, har ju samma problem, först hopp sen "tänk om inte". Skickar hopp och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Whoohoo! Ja, det är mycket som snurrar i denna lilla hjärna!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering