Vädergudar

Sicket oväder som överföll oss i går, det åskade, regnade och blixtrade. Som tur var hann vi precis hem. Vi var och planterade blommor vid graven och bytte makensfina resväska som spruckit. Tydligen är det till resebolagen man ska anmäla skada på väska, men butiken var så bra att de helt enkelt bytte ut den till en ny.

****
Jag har blivit tillfrågad om jag vill ta över hela kattforumet, med 1500 medlemmar. Omg! Vilken ära men hur mkt jobb ligger det bakom? Det är ju en del tjafs där i bland som man isf ska styra upp..Ska tänka på saken..

****
Igår var det dessutom sprutdags, jag hade glömt bort hur stor nålen är och att det är ganska obehagligt.. Men nu är det gjort och välkommen kära biverkningar!


****
Idag är det bio, vi tänkte se den nya alienfilmen Prometheus som jag hoppas är lika bra som de andra. Jag älskar Alienfilmerna och har sett alla typ 100 gånger. De är utan tvekan de bästa filmerna som gjorts.


Kommentarer

  1. hit har solen äntligen kommit.. Är så glad över den men trist att ni har fått oväder till er..

    Nej jag är ingen älskare av Alienfilmer och tycker nog att det finns andra filmer som är mycket bättre. Men du är nog inte ensam om att gilla dem =)..och tur att man får ha olika smak.. Kanske det är därför du älskar din Robban.. Har ser ju ut lite som en alien ibland.. En söt sån måste jag ju tillägga!

    Ha en härlig biokväll !!

    Kramar Lena och missarna !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering