Tips i nyhetsvärlden

Läs om underbara Sara och hennes man som äntligen fått sina tvillingar.

Lyssna även på fantastiska Klara Zimmergren om barnlöshet och adoption.

(jag blir förövrigt som vanligt ganska upprörd över att alla över 40 får adoptera men när jag var 36 fick nej pga av makens ålder. Vi hade kunna lösa det med bråk och överklagande och så här i efterhand så skulle vi gjort det.)(bara så ni vet.) (ibland undrar jag om vi någonsin kommer få barn eftersom allt vi gör i bebiskarusellen så sätts det bara käppar i hjulet).

Kommentarer

  1. Beundrar dig som hållt på och kämpat så länge!! Fast, att ge upp är väl inget alternativ heller antar jag... Så känner jag i alla fall. :)

    Vi har kämpat i tre år (oförklarligt barnlösa) och plussade på påskafton i år (1 IVF och 2 FET). Tyvärr fick vi besked i v. 12 att bebisen dött och jag försöker nu samla ihop resterna av mig själv och gå vidare.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Nä, här ges det inte upp inte.

    Det var tråkigt att höra, fy så jobbigt! I bland bara måste man orka, hur jobbigt det än är.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering