Sista dan & 15 dagar kvar (typ)

Jag klarar inte av det här med att gå upp tidigt, jag blir som ett vandrande lik som är bakfull. Jag kan ju omöjligt somna om när makens klocka ringt och katterna börjar hoppa på mig, så oavsett när jag somnat så är jag ändå klarvaken(nåja) (tips; gå o lägg er i tid).

Lustigt, i går jobbet ringde och undrade var jag var (preciiis när jag var på min supermatshopping på citygross). De trodde jag skulle börja jobba och hade missat att jag har 2 dagar till. Roligt att man är eftersökt men ändå.

I dag är det alltså min sista semesterdag, hur ska jag ta tillvara på den? Sola? Trädgård? Läsa? Jag hade tänkt att åka till skönhetsalongen i stan men att åka 7.30 härifrån kändes inte lockande någonstans så jag avbokade. Bättre att mysa än att vara snygg.

Fast nu ångrar jag mig lite. Som alltid. Jag är en sån som inte kan bestämma mig när vi ska äta ute, allt som alla andra tagit är mycket godare än det jag valt. Men bara då. Annars är jag snabbare än snabbast att ta initiativ och beslut.

****
Nästa vecka blir spännande, då ska jag på kvällskurs i två dagar för att lära mig jobba i stallet! I och för sig med min skräckridlärare men ändå.

Då måste jag dessutom smita från jobbet och åka ända till stan och den dyyyyra gyn och mäta slemhinnan. Måtte den ha växt för denna gång känns inte alls som förut. Jag har INGA biverkningar från sprutan t e x.

****

Nu är äntligen fönstren klara, det blev väldigt ljust och bra.


Kommentarer

  1. Hallen blev jätte snygg!

    Räcker gallret för att katterna inte ska rymma? Min skulle gladeligen hoppa över och vara borta...

    Hoppas dagen varit bra!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har byggt en grind utanför, innan gallret så rymde dem men inte nu..Peppar, peppar:)

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering