Grrrrrr

OMG, vilket humör jag har av tabletterna, jag skulle kunna slå nån bara för de har en röd jacka. Stubinen är kortare än någonsin och hela huvudet är som potatismos, jag kan inte riktigt tänka en redig tanke.

Men i alla fall.

I går träffade jag fantastiska Mary som var lika sagolik och vacker som jag trott. Hon var förutom trevlig, välutrustad med den snyggaste väska jag någonsin sett. Jag fullkomligt dreglade över den (ni vet ju hur jag är med väskor) och kände mig alldeles glad inombords när vi skildes åt, för hur ofta kan man babbla om sig själv och sitt barnlösa liv med någon som verkligen förstår?

Jag tror det var en Mulberry small bayswater satchel.



Efter det så åkte jag och hämtade maken som varit med katterna till veterinären och klippt klorna. Stiina var så upprörd att hon fick huva över huvudet. Traumatiskt!

Sen åkte vi och tog TBE-spruta nr 1 och åt på en god restaurang och däckade sedan hemma i soffan. En bra dag!

****

I dag har vi faktiskt inget planerat, det är jätteskönt. Möjligen blir det en cykeltur, mys med katterna, ett varv i trädgården och en shoppingrunda.

****

Dagens google:

Island - guide, packning och väder
Försäkringskassan - faen sjukvårdkortet gick ut för tre dagar sen
väskor- vill ha!
hööks- ridskor

Kommentarer

  1. Underbart att läsa.. Både om ditt härliga och förfärliga humör, och mötet med Mary...
    Du får se till att köpa väskan av henne då hon tröttnat på den =)...

    Ha en bra dag !!
    Kramar Lena och missarna i Kåge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha! Då får du vänta sisådär i 10år (så länge måste jag ha den för att kunna motivera köpet) FAST... Om jag säljer den dyrt går det ju att byta oftare.... så har jag inte tänkt tidigare!

      Radera
    2. 10 år! OMG. Jag vill ha NU!

      Ok. Du får 4000 för den :-)

      Radera
  2. Jag satte undan 400 kronor extra i skatt hela förra året, så jag skulle ha råd med en oversized Mulberry Alexa när skatteåterbäringen kom. Det hade jag, dock gick skatteåterbäringen till en bil istället.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så smart! Men en bil när man kan köpa handväska??

      Radera
  3. Måste bara säga att jag dessutom älskar att läsa alla underbara kommentarer i din blogg !!!

    Kramar till både dig och dina bloggläsare !

    Kram Lena och missarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag oxå! Tack alla ni som kommenterar <3

      Radera
  4. Här beställer du EU-kortet (om du inte redan gjort det):
    https://www.forsakringskassan.se/servicewebb/start.do?op=12011

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Jag beställde på stört i går och det stod upp till 10 dagar!! OMG!

      Radera
  5. Åhh vilken väska!!! Jag vill osså ha får väl sälja bilen :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Ni har bra smak :)

    Det är så underbart att träffa folk i samma situation som en själv. Man är så fruktansvärt ensam. Visst, man har mannen men det är inte samma sak. Jag har lärt känna en tjej via min blogg och vi har setts några gånger och har kontakt nästan dagligen. Sitta och prata i timmar och inse att man inte är så störd och rubbad som man trodde ;) Precis som du säger så är man alldeles lycklig och varm inombords när man skiljs åt.

    Ni verkar vara underbara personer båda två :)

    Kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering