Grattis på vår 21-års dag!

I dag har vi varit i hop i 21 år, fast maken hävdar med bestämdhet att det minsann är 19 år. Men i alla fall.  Det ska vi fira med att gå på brunch på Fåfängan som ska vara väldigt trevligt ställe. Solen skiner på oss och jag hoppas det gör det på er andra oxå.

Vi har gett varandra lite roliga presenter, jag fick vattenkannan, alien och maken fick ett exklusivt rakningsset (med borste) från Gents.se, dessutom hade han köpt sig ett tröjvikninsset. Ni som sett Big bang theory vet precis vad jag pratar om.

I dag är det dessutom sista semesterdagen, i alla fall för maken, jag har 2 dagar kvar. I morgon kommer städerskan så då tänkte jag åka och storhandla.

Nu är det bara 16 dagar kvar till Riga och FET 3. Minsann!

Fin kanna, skitdyr!

Jag är ju ett stort alienfan. 

Katterna var misstänksamma

Tröjorna blir väldigt fint vikta.

Kommentarer

  1. Grattis på er dag!!!

    Det låter jättetrevligt med brunch på Fåfängan, berätta gärna vad ni tyckte om maten. Visste inte att de hade brunch, nu blev jag jättenyfiken på den.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nj, inge vidare. Utsikten är fantastisk men inte priser och maten..

      Kram

      Radera
  2. Grattis hoppas ni får en toppen dag! :) Kram E

    SvaraRadera
  3. Grattis! Hoppas ni har en bra dag o kväll :-)
    Väldigt avis på vattenflaskan!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vattenkannan menade jag förstås ha ha

    SvaraRadera
  5. Hoppas att no haft en bra dag!

    Tar det inte längre tid att vika tröjan med en sån där? ;) Blir nog finare i alla fall :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det blir finare än när man viker manuellt (jag brukar mest knöla in tröjorna) maken är väldigt förtjust i den:-)

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering