Brunch? Träffas?

Vad dagarna går fort, nu är det en vecka kvar innan det är dags att börja jobba. Det känns inte särskilt lockande att börja jobba när man har fått en försmak på friheten.

Idag har vi fortsatt med hängrännor och oljat altanen, nu är det helt klart och nästa projekt tas vid. Förmodligen blir det att bygga en katthylla som missarna kan ligga och knoppa på istället för på vår grill.

****
I morgon hade vi tänkt att äta brunch på ett värdshus med det visade sig ha helgstängt. Har ni nån bra ide på helgbrunch någonstans i Stockholm?

****
En annan tanke jag hade var att vi som fortfarande kämpar (eller har kämpat) kanske ska träffas allihopa? Prata barnlöshet, framtid och annat som hör livet till?

Vad tänker ni om det? Ni som bor längre bort är välkomna att bo hos mig.

Lite bilder på Stiina som tagit en tupplur och Robbans bak som undersöker vår garderob

Kommentarer

  1. Hade vart jättekul med bloggträff om fler är intresserade! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen! Då är vi två i alla fall;)

      Radera
  2. Jag är nog lite intresserad av en träff men jag är singel och har inte hållit på så länge som du och många andra. Jag tror inte att jag skulle ha så mycket att prata om då.

    Men jag hoppas att det blir en träff för din skull eftersom det är viktigt att kunna prata av sig och dela erfarenhet med andra i samma situation.

    Du och din man bor norr om Stockholm och jag bor söder om stan så jag har svårt att tipsa om bra brunchställen för er norr om stan och i stan. Jag hoppas att ni hittar ett.
    Jag tror Clarion hotell på Söder har brunch och så finns restaurang Djurgårdsbrunn på Djurgården.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spelar ingen roll om man hållit på länge eller inte, alla sitter vi i samma båt.

      Jag tror det blir roligt, men nu har alla semester men till hösten kanske?

      Radera
  3. Jaaaa, vad roligt det skulle vara :) Bra initiativ (blev det rättstavat?) Gärna till hösten.

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du vill vara med! Då börjar vi bli några stycken!

      Kram!

      Radera
  4. Har jag jobb och pengar så åker jag gärna upp i höst... Kram E

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering