Biverkningar

Och där kom dem, de eländiga biverkningarna. Det var snabbt jobbat må jag säga. Först ut är sömnlöshet som även är på ledande plats av värsta biverkning man kan ha. Om det är vore en tävling det vill säga.

På plats två än så länge är viktökning som fick väldigt god hjälp av p-pillren jag ätit.

Däremot så har ilskan kanske försvunnit lite, vilket jag tror maken uppskattar mest.

Här hemma håller vi på med lite husprojekt, fixar hängrännor och oljar altan.

I går var jag först på morgonpromenad och sen tog vi en rejäl cykeltur på kvällen med en kompis.

Jag tänkte gå ut en sväng nu med för Robbans rastlöshet gör mig galen. Och Greta åt upp världens damtuss nyss och käkade på min smörgås när jag lämnade den en ynka sekund.

Och makens sovande. Hur kan man sova bort hela dan?

Kommentarer

  1. Skönt att mensen kom i tid denna gången. En månad sommartid går ju hur fort s helst :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tänk att det alltid är nåt som ska oroa en..

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering