Whoohooo!

OMG! Så underbart skönt! Fast lite stressigt, nu ska man hinna allt på kortare tid och jag måste säga att det är väldigt mycket nu..

De ringde från ett jobb jag sökt i går, men jag kunde inte svara, får se om de ringer igen. Träffade den chefen i går på ett möte, blir det verkligen så mycket bättre?

****
En väldigt intressant debatt har dykt fram om Bisfenol som kan var en orsak till att ägg inte fäster, infertilitet osv. Ni hittar ett inslag på TV4 HÄR

I dag ska jag ringa vårdcentralen om mina provsvar!

Jag har läst mycket om Spaniens kliniker, de ska vara väldigt framåt i forskningen, professionella och duktiga. Nu kan jag ångra att jag tog ny donator i Riga, att jag hade för bråttom. Valde det trygga först.

****
I kväll är det ridning och tydligen sa vår ridlärare att vi ska rida ute idag, oavsett väder. Så då kommer nog mitt nya regnställ till nytta.

Nu är det inte många gånger kvar på ridningen, tråkigt!

****
Hedersord, i går hade han damp. Borta var gosefisen och framme var mr springaruntochlekaochbusa. Han for runt här som ett jehu och inte en enda puss fick man. Nu sitter han och soldyrkar.






Kommentarer

  1. Vilken cooling han är. Svår att motstå/Lina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering