Tankar

Innan vi åkte på middagen i går så passade vi på att åka in på underbara Bromma Zoo där jag köpte ny prasseltunnel, kattmyntebollar och felliway.

För nu har vi varit utan felliway i 2 veckor och det fungerar verkligen inte. Robban är grinig, bråkar med de andra och kan det vara därför han kissade? Jag vill att vi slutar med dem, för dem är skitdyra och det är ju konstigt att vi måste ha dem så länge. Men det var som bästisen sa -Han kanske behöver det.

****
Middagen i går var fantastisk, även en annan kursare dök upp och vi bjöds på fantastisk mat som var både från olika länder. För båda mina kurskompisar kommer från olika länder. Det är så häftigt att få uppleva mat och sällskap med några man verkligen tycker om.

Fast efter jag kommit hem i går fick jag matångest och tog en promenad på 50 minuter.

****
Sen gjorde jag värsta misstaget och gick in på jobbmailen, nu var det tekniskt haveri igen, av värsta sorten. OMG! Allt som ska vara klart på torsdag och i morgon ska ju jag ha utbildning för 40 personer så jag är inte på jobbet. Och vad ska jag säga till dem drabbade i morgon? -shitpommes, ni får vänta för allt har försvunnit..

Så ni kan ju gissa vad jag grubblat på här på morgonen.

****

I dag ska jag åka och kolla på lite kläder, nu ska jag iväg på många viktiga möten och vill se lite fin ut. Så jag tänkte åka till den affären jag upptäckte häromveckan.


Kommentarer

  1. Min kompis har också tre katter. En av katterna kissar precis utanför kattlådan. Vad heter hemsidan där du köpte kattlådan katterna fick hoppa i ett hål i taket?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lådan heter Modcat, den hittar man på bromma zoo, supercat.se eller swecat.com. Det är bra att jämföra lite priser för de är dyra.

      Radera
  2. Vi kattvänner brukar gå ihop och beställa Feliway från USA. Dock INTE själva adaptern då de har annat eluttag "over there". Men refillerna är ju mycket billigare och säljs i 6-pack.
    http://www.entirelypets.com/6pakfedire48.html


    Kramis Lena och sibbarna från Kåge

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om det där med vänner från andra länder, de berikar verkligen på alla sätt. Älskar att smaka på "okänd" mat även om jag är ganska rigid själv när det gäller vardagsmat :)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering