Semester!

Whohoo! Dagen firas med ösregn och skrikiga skator. Men vad gör det? Jag har ju semester. I 4 veckor! Det är så fantastiskt!

Nu har Robban äntligen fått veterimox (eller nåt) som han får 2 gånger om dagen, jag mosar dem i en mortel. Problemet är att antibiotikan luktar mögel. Asäckligt. Men eftersom vi har ett matvrak till katt så slinker det oftast ner ändå. Jag kan se en förändring redan nu. Han är mkt piggare och gladare, han gosar med oss och är sjukt kvällstrött.

Nu på morgonen har vi legat och myst och eftersom han inte har så mkt päls är han som en kamin fast mjuk som en persika. Gosen!

****
Jag håller på att surfa ihjäl mig på en ny klinik, för jag är faktiskt inte nöjd med den vi har. Vi betalar ju typ 100 000 för ingenting, vi är bara en i mängden och uppenbarligen funkar inte det.

Jag vill att det helst ska vara:

  • Bra resväg
  • Snabba att svara på mail
  • individuellt anpassad behandling efter mig
  • proffsig klinik
  • som är framåt i sin forskning
  • Bra hotell runt om
  • bra villkor i kontrakten
  • bra sucessrate

De kliniker jag surfar på just nu (har ni tråkigt får ni gärna hjälpa mig att surfa och skriva ner det ni hittar)

  1. Eugin - spanien
  2. IVI - Spanien. Främst Valencia 
  3. Institut marques - Spanien
  4. Unica - Tjeckien






Kommentarer

  1. Tror att de är framåt i Polen med. Kan inte namnen men du kan kanske höra med bloggaren "en väv av drömmar". Ha en skön semester.kramar Lina

    SvaraRadera
  2. Vet inte var du varit innan. Hittade det här.Verkade vara hög procent som
    lyckades.
    http://www.aggdonation-pgd.se/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering