Glad midsommar!

Wohooo! En ledig extra dag och bara 1 vecka kvar till semestern!

Maken hade glömt och stänga av väckerklockan 05:50 så både jag och katterna vaknade...


Dagen ska firas med god mat och vänner, men först måste jag åka och köpa kattmat till Stiina. Hon har nämligen börjat äta dåligt, så jag tänkte suckta henne med mat för kräsna. Jag köpte kattmat för seniorer men det dög inte.

****
Tänk att jag fick jobbet!! Jag blir den enda på avdelningen som har en annan utbildning. Otroligt modigt av dem att anställa mig. Iof så är min likvärdig men ändå.

Samtidigt blir jag sorgsen för vi har alla jobbat i hop i 7 år och skrattat, gråtit och slitit hårt tillsammans. Men någonstans känner jag mig lättad. Och lite skräckslagen.

Tack för alla era underbara kommentarer. Och för att ni bryr er. Vad hade jag varit utan er?

****

Och mensen är fortfarande borta. Helt borta. Taskigt. Kliniken svarade att den borde komma inom 1 vecka och då ska jag börja med p-piller.



Kommentarer

  1. Jag önskar dig trevlig midsommar. Sa kliniken något ifall mensen inte kommer om en vecka?

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar - och ännu ett grattis till jobbet. Det kommer att gå galant! Kramar

    SvaraRadera
  3. Glad midsommar och Grattis till jobbet :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering