Finfint!

Minsann, då har man frotterats med kändisar och ätit helt otroligt god mat (och dyrt) på Gondolen i Sthlm. Om ni har vägarna förbi, passa på att äta en bit och prova de berömda drinkarna.




I går rensade jag rabatterna och hittade ännu fler mördarsniglar som tuggat i sig våra fina blommor, vinbärssnäckor och en tuggade på en levande daggmask. Otäcka djur! Jag förmodar att det är kört nu?!

Däremot så gjorde vi katterna glada och byggde en till hylla så de för bättre utsikt över ängarna. De invigde den genast och nu ska vi häfta fast liggunderlag på den så att de får varmt om rumpan.



Eftersom jag alltid får sån ångest över att jag ätit så har jag på morgonpromenaden i dag lagt till lite jogging, jag gick lite sen sprang jag en bit sen gick jag. Det fungerade över förväntan men jag har inte den snyggaste joggingen och jag tror det blev nedslag på ritcherskalan. Men i alla fall.



Inte en tillstymmelse till mens, WTF. Vad händer. Det är SÅ taskigt. VI hade annars varit i gång med ett nytt försök.

Kommentarer

  1. Åh vad jag har roligt åt din blogg och det du skriver.. Jag har inte känt av dina joggingturer i alla fall så det kan inte vara så allvarligt då du stampar i marken..
    Duktig är du medan jag sitter här på rumpan och jäser !!

    Kramar Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering