Ännu mer kaos

Jamen herregud, i bland undrar man verkligen vad som händer. Jag tänkte att jag skulle flexa hem 12.30 idag eftersom det var sista dagen och jag har mycket flex. (jättelycklig)

Vad händer då? Hela systemet kraschar och jag får akut springa till IT-avdelningen på em och sitta där som en idiot och knappa på 1398 poster. I blindo. I tre fuckning timmar, så jag kom nyss hem (väldigt olycklig)

Sönderstressad, med hjärtklappning och undrar vad som hände.

Semesterfeeling? Hallå?

Ibland tror jag på fullaste allvar att det ligger en förbannelse över mig. I dag är en sån dag.


Kommentarer

  1. Jag hoppas att du får en bra semester.

    Jag har mailat dig om ultraljudet.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering