Ruvardag 13?

Så då så. I dag ska jag ringa gyn (hoppas hon svarar) så jag får veta reultatet. Sen slutar jag med allt vad tabletter heter. Och inväntar amazonmensen för hell.

Det ligger på ytan, skulle nån fråga hur jag mår skulle jag nog börja gråta. Är jag ensam och tänker så kryper det under skinnet och ångesten försöker komma fram. Men det går ok. Andas jag och försöker tänka på annat så går det bra.

Jag uppskattar verkligen era fina kommentarer det värmer mitt hjärterot som känns väldigt kall och ensam just nu.

Jag måste orka.

Jag hade orkat bättre om jag hade en resa att se fram emot. En vecka på sol och bad. Det brukar vara det som renar min själ annars.

****

Jag har i alla fall sökt jobb, jag vet inte om det är bättre därborta men det är annorlunda i alla fall, jag har både sökt lite privata, statliga och kommunala jobb, alla är inte inom mitt yrke. Jag måste försöka byta. Jag tror jag kommer gå under annars.

****

Vilket ridpass i stallet i går. Jag var helt genomsvettig och låren skakade när jag hoppade av hästen. I morgon kommer jag inte kunna gå. Desutom har hotat med regn i morgon och jag som ska rida 2 timmar ute. Så det blir raka vägen efter jobbet och handla regnkläder.

****

I dag ska Greta till veterinären och raka tovor och klippa klor. Hon ser ut som en rastakisse nu...



Kommentarer

  1. det är helt ok att inte orka, dyk ner under ytan, gråt,förbanna och sörj så blir det lättare att ta sig upp sen än att kämpa för att hålla sig vid ytan.
    Jag reser hem till Stavanger för att fira 17:e mai men tänker på dig Anna!
    Kramar från lill

    SvaraRadera
  2. Skickar också en kram! Det kan vara så tufft med hela livet ibland.... :(

    SvaraRadera
  3. KRAM !

    Lena och missarna i Kåge

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått??? Tänk på dig idag.. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering