Ruvardag 0

Allt gick utmärkt idag, det var som att checka in på små stationer på kliniken. Först akupunktur (ogilla) sen doktorn, sen återföringen, akupunktur igen (ogilla), blodprover och till sist koordinatorn.

Äggen var morulor, vilket var tipptopp, tyvärr hade några dött vid uppfrusningen så nu har vi bara 2 kvar i frysen.

Innan återföringen höll hon på greja och sa att hon tog bort nåt vid livmodern för äggen inte gilla det. Vad det nu var fattade jag aldrig.

Hon sa att det såg mkt bra ut och hon såg ingen endometrios däremot folicklar, men det är ganska vanligt.

De ville oxå ha mina provsvar från sjukhuset,  så måste jag ta hcg-prover. Hur jag nu ska fixa det..

Det blev lite ändringar i medicinen och när de får provsvaren som de tog idag så vet vi hur mkt trombyl jag ska ta.

Kalaset med mediciner gick på 1800 LVL alltså 16700 kr exl flygbiljetter och mat

Sen ströva jag runt på stan och åkte till flyplatsen, här sitter jag än och har matat de små med pizzaslice och bubbelvatten.

Det enda som är shoppat idag är en liten parfym på rea.

Nu längtar jag hem.

Letade efter vårt kärlekslås, men det var svår att hitta

Kommentarer

  1. Kör så det ryker! :) Du får mata dem med allt möjligt bara dem stannar! <3

    SvaraRadera
  2. Härligt! Då håller jag tummar och tår att det går vägen!! :)

    SvaraRadera
  3. Härligt att det gått bra idag! Har tänkt på dig!

    SvaraRadera
  4. Whohooo! Har också tänkt på dig idag :)

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för era tummar!

    SvaraRadera
  6. Har tänkt på dig -trodde knappt att du var hemma ännu. Skönt att allt gått bra idag! Nu håller vi tummarna allihop!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Lycka till! Håller tummar och tår för att det ska gå vägen den här gången. Kram!

    SvaraRadera
  8. Nu hålls tummar och tassar här så de blir lite blå, hoppas hoppas! :)
    Kram / U

    SvaraRadera
  9. Åh vad jag hoppas på lycka denna gång..
    Massor med kramar från mig.

    /Lena och missarna

    SvaraRadera
  10. Har varit lite inaktiv ett tag... grattis till att det gått bra så här långt!
    Jag håller mina tummar sååååå hårt för dig!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  11. Åhh, vad underbart härligt att allt gick bra! :) Hoppas, hoppas!! Håller tummar och tår att det går vägen denna gång! <3

    Kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering