Måndag...igen..

Men suck,

Var tog denna helg vägen? Jag som skulle göra så mycket och mysa så mycket. Så rusar den bara iväg och jag hinner inte med alls.

I dag ska det bli sol och 22 grader så i dag har jag faktiskt kjolpremiär! Vita ben som alvedon, halvkasst rakade men vad gör väl det?

Dessutom måste jag säga att sömnen blivit liiiite bättre men däremot har jag fått en massa finnar i ansiktet. Och utslag på kroppen. Det är väl straffet efter alla tabletter kan jag tänka.

I dag är det sista dagen att söka så idag kommer det bli kaos igen, och kl 16 ska vi springa i väg och träffa den högsta chefen. Jag vet inte riktigt vad vi ska säga för anledning att vi ska gå 16 men vi får försöka komma på nåt.

Om jag hinner ska jag försöka ringa gyn om alla prover dessutom och om hon vägrar måste jag börja ringa runt.

Så lite tummar i dag kanske?


(vill inte alls åka till jobbet, saknar Robban redan)

Kommentarer

  1. Skickar ett par hållna tummar. Hoppas det blir ett bra prat med chefen!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna. Tänk att du ska ta prover nu efter miljontetals billioner gånger av allt. Men det går nog bra. Det beror väl lite på vad det är för prover. De är såklart lite på efterkälken i Sverige. Men bara stå på dig!

    Min katt är bra ute och ränner hela tiden, har ej hälsat på mig i dag. Han stirrade på mig genom dörren, sen stack han.

    SvaraRadera
  3. håller alla tummar jag kan
    kram

    SvaraRadera
  4. Tummarna hålls här hos mig !!
    Kramis Lena och missarna.. (skicka lite värme hit upp till mig tack.. Sol har jag i alla fall idag )

    SvaraRadera
  5. Du låter stressad, och det är inte värt det. Bra att ni får prata med chefen. Håller timmarna för att det kommer att få avsedd effekt! //Anna http://tjockareanvatten.wordpress.com/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering