Kattgos!

Jag vet ju att flera av er läsare har mer eller mindre gosiga katter. Men jag har svårt att tänka mig att de är som Robban.

På morgonen har vi vårt obligatoriska morgongos allt mellan 20 min till 3 timmar. Kurr, tramp, sova, kramas, mysa...Kärlek!

Sen när jag kommer hem varvar vi lek med gos, oftas släpandes runt på honom i famnen eller på axlarna. Oavsett om jag hänger tvätt, dammsugar eller lagar mat.

Sen är det powernap för honom och då brukar Stiina ta ut sin gosetid. Men henne får man inte bära men däremot gosa med.

Sen är det lite lek, powernap och avslutningsvis nattning i makens knä.

Japp. Det är dagens sanning. Vi blir ihjälgosade...Varje dag.

Är det nu nån som vill tillbringa några sem dagar här i sommar?




Kommentarer

  1. Lite avundsjuk, så fantastiskt gosiga kissekatter!!! Biter på sig baktass, nåh! Kärlek <3 Hade jag inte haft hund hade jag gärna ställt upp som kattvakt :-) //Annah

    SvaraRadera
  2. Är det inte underbart med aktter så säg!=) Jag har tre stycken super gosiga och speciella katter. Min han katt följer ALLTID med på promenad när vi tar ut våra hundar. Så går han i skogen med hundarna och ser så nöjd ut, vill sen bli buren en bit.. Världens bästa sällskap och så mycket kärlek man får av dessa sötnosar!

    SvaraRadera
  3. Och där kände alla landets cornish-ägda igen sig ;)

    Visst är det underbart :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eh, *host* jag skulle ju underteckna oxå -

      /Loba

      (men det kanske du anade....)

      Radera
    2. HAha! Ja:-)

      Det är verkligen nåt speciellt med cornish.. Inte en lugn stund. (helst inte i kväll då vi försöker se film)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering