Gynbesök

Så var det dags att ge sig i väg till gyn igen. Måtte hon skriva ut remisserna till blodproverna annars blir det superkrångligt. Det är dessutom superkrångligt att köra dit med alla vägbyggen.

De prover de ska ta är: - TSH, FRee T4, Free T3, Anti TPO;
 - APTT, Fibrinogen, D-dimeri, Protrombine time ( complex).

 Måste även maila kliniken om de har en donator till mig så jag inte bli bortglömd. Nu har det ju gått någon vecka och mensen borde komma om nån vecka.

Jag har fortfarande utslag på hela kroppen och i går tog jag tavegyl men jag vet inte om det blev så mkt bättre. Jag ska i alla fall köpa nytt tvättmedel och sköljmedel.

Dessutom måste vi börja planera inför resan på söndag, vad ska vi ha i matsäcken, kläder och vi måste åka härifrån redan vid 7. Vilket betyder att jag omöjligt kommer orka titta på Melodifestivalen, eller ja, tvärtom, om jag är uppe till 00.30 är jag ett vrak på söndagen.

Läste snabbt igenom Lills mail om min matdagbok, tack för ditt underbara engagemang, jag ska läsa mer noggrant sen, men det jag såg håller jag med om varenda stavelse.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering