Dagen efter

Vilken dag det var i går. Helt hysteriskt på jobbet. Dessutom svek tekniken oss vid 12 så inte kunde göra något. Så när vi kommer på måndag så kommer vi ha 2000 mail och arga medborgare som jagar oss. På toppen av det så däckade min dator och min mail. Så den är stenlåst.

Bra där.

Då suckade jag och gick hem. (vi hade halvdag)

Greta var hos veterinären i går och blev rakad här och där. Hon ser oerhört rolig ut..Men nu blir hon mer lättskött..

Om någon timme ska jag i väg på uteritt, men vädret ser inte så lovande ut. Regn och mulet. Hoppas det släpper.. Blodet kom i dag..Det var snabbt jobbat. Men lika bra det. men rida med binda i 2 timmar..Kommer jag ens ha ett underrede kvar??

Känns lite pirrigt. Roligt..Har stora klädproblem, ska jag ha fleece? Regnjacka? Man kan ju inte precis klä av sig ute i skogen.


Kvällsmys i filten


Delar av Greta är rakad..

Kommentarer

  1. Låter som på mitt jobb, med tekniken menar jag. Blir lite nyfiken på vart du jobbar :)

    För övrigt vill jag skicka en kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering