Barnlösas dag

Minsann, då var det de barnlösas dag i dag. Dagen till ära har jag dessutom huvudvärk. Och utslag som vägrar att försvinna. Och magen är lite i olag.

Kort och gott ingen vidare fysisk lördag. Men däremot så skiner solen, jag har myst med alla katter på morgonen (totalt 12 kg katt på mig) och det är faktiskt lördag.

Efter lite pyssel så lyckades jag få till en bra bild på remissen  och så jag fick experthjälp så nu är alla rutor på remissen rätt i kryssade. Tack Elle!

Nu sitter jag och surfar på ett bra labb, för där jag gått de senaste gångerna är en katastrof. De sticker sönder mig varje gång. Så nu måste jag prova ett nytt ställe. Tur att jag tagit ledigt på måndag.

Jag vet inte vad som hände, men nu tryckte sig både Stiina och Robban ner sig i samma bädd..Det har aldrig hänt förut.


Kommentarer

  1. Jasså är det det idag? Det har jag missat! Hoppas du kurerar dig från huvudvärken och får njuta av en solig dag.

    SvaraRadera
  2. Jag vill bara skriva också att jag verkligen, innerligt är imponerad av en långa kamp för att få ett barn. Själv funderade jag redan efter mitt försa ivf hur man ska orka! Jag hoppas så för er skull att ni får lyckas. Det är ni så värda! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det var vänligt! VI önskar oxå vi kunde lyckas. Lite grann i alla fall.

      Kram!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering