Tid

Det känns bra att gå ner i tid, allt släppte lite. Jag kan andas när jag har nåt att se fram emot. Tyvärr gör ju det där 80% inte så jättemkt jag slutar typ 15 istället för 16.30 (16.45)

Jag meddelade de andra kollegorna idag samt löneassistenten. Fast jag har inte sagt varför till nån. Alla sa "vad skönt för dig", men så säger man nog bara om man inte vet nåt. Någon försökte fiska efter mer information men ur mig kommer minsann inget längre. Bara till er andra här i cyberrymden :-)

Ett stort grattis till "längtan efter sammanghang"! Efter alla år som hon slitit med barnlösheten så är det fantastiskt när det äntligen händer.

(nej, jag har fortfarande inte ringt ridläraren, jag törs inte)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering