Snökaos & 3 dagar kvar

Nu känns det ju inget vidare att ha sommardäck på bilen, det är -5 grader och snö ute. Ser dessutom lite isigt ut.

Vad hände med våren? Jag har plockat fram utemöbler, vårjackor och hängt tvätt ute. Då kan det ju itne bli snö? Eller som i går hagel stora som hundvalpar.

I mrogon är det ingen ridning utan jag måste jobba istället.

På torsdag är det läkarbesök och få mitt behandlingsschema gissningsvis blir det FET om ca 7 veckor. Sen är det middag hos bästisen på kvällen.

På lördag kommer en av mina bästa läsare till oss och fikar med sin familj. Spännande!

På söndag är det ridning. Då får jag prova en ny ridlärare, roligt att rida på en helg! Min gamla ridlärare hörde av sig och undrade om jag ville jobba i stallet (ideellt) eftersom jag frågade förra gången. Ska försöka ta mod och ringa henne idag. (hon är ju lite läskig)

Jag har dessutom bestämt mig att jobba mindre varje dag. Då känns det som jag har mer liv över. Jag ska prova i alla fall, men inte förrän efter påsk.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering