Premiär! (eller nåt:) FET nr 2

Hurra! De första tabletterna tagna..Eller det blev lite fel så här på morgonen så jag råkade ta eftermiddagens dos oxå. Jag som skröt om den veteran jag var alldeles nyss..

Skönt att det äntligen händer. Det jag väntat på så länge. Måtte bara kroppen sköta sig. I dag ska jag ringa och boka tid till gyn till den 20/4

Maken har huvudvärk och ligger helt utslagen i sängen, det händer inte ofta kan jag säga. Han är en sån som åker till jobbet i ur och skur.

****

Robban hade ylat hela vägen i går till veterinären. Väl hos veterinären så hade maken tipsat om att han ska sitta på axlarna när han lämnar blodprover (vi gör ju så vid nageklippning) och det hade funkat väldigt bra. Han hade bara gnytt till, och både sköterskan och veterinären var alldeles imponerade av den nya metoden de aldrig sett förut.

Sen yla han hela vägen hem igen, väl hemma hade han letat efter mig och ylat ända tills jag kom hem. Sen var det bra. <3

Svar kommer i dag.

Kommentarer

  1. håller förstås tummarna både för er och Robban. Nu är det verkligen er tur att få medvind!
    kram

    SvaraRadera
  2. Håller med Nenne :)

    SvaraRadera
  3. Så gulligt av er! Håll tummar och tår!

    SvaraRadera
  4. Och tassar med såklart! Vi håller allt!

    Har ni hört något ännu om Robban?

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Roligt att ni är igång igen! Hoppas det är eran tur nu!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering