musarm & dataögon

I går kom filerna och min kollega som var den enda som kunde detta var naturligtvis sjuk, så jag satt i 7 timmar på raken och la in 4000 filer. Sen när jag skulle gå hem kände jag mig alldeles konstig.

I dag känner jag mig både trött, har musaxel och musarm och inte är jag klar, ca 2000 filer kvar och finjusteringar. Jag fattar inte varför jag ska göra det, jag är inte utbildad. Jag tycker inte det är kul. Bara för att jag är den enda av oss som kan, känns ju inte som ett bra argument. Men så är det. Sorgligt men sant. Snart är det gjort i alla fall.

I dag hoppas jag att få glasögonen, hoppas det blev bra. Att det blev rätt. Tänk om jag inte tycker om dem? Att det blir som med de där dumma linserna (hatar dem)

I kväll är det årsmöte i villaföreningen, men maken får faktiskt gå. Jag har suttit i styrelsen i 12 år, nu är det hans tur. De klarar sig utan mig.

1 dag kvar till VUL.

 Är allt ok är det dags att börja kika på flygbiljetter. Jag flyger alldeles själv denna gång med. För vi har inte råd med annat. Om nån har pengar över och vill se Riga så är ni välkomna med.

14 dagar kvar till ET om allt går väl.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering