Långdraget

Är det nån som spelar draw something? Vi började spela i går och det är ganska kul, mitt användarnamn är samma som på WF.

5.17 började Stiina gala och krafsa. Hon protesterade allra högljuddast emot att jag glömt fylla på hårdisarna tillräckligt och de var nu slut. När jag väl masat mig upp och fyllt på så vaknade såklart alla så det var lika bra att ge de lite våtfoder.

Sen studsade Robban upp och ner i sängen varje kvart, när jag väl lyckats somna till så var han uppe som ett popcorn igen. Sen började Greta leka med sin råtta och då gav jag upp. Och när jag väl var uppe så gick alla och la sig. Hedersord, det var en kattkupp.

I går blev vi färdiga med tapetseringen, jag har målat elementet och bakom elementet första gången och taklisterna är nästan på plats. Fönsterbrädan och gardinerna är beställda..Allt tar väldigt lång tid när man har Robban eftersom jag måste bära honom hel tiden, antingen i famnen eller så ligger han som en krage runt nacken.

Bästa bästisen kom förbi, hon såg lite förvånad när hon kikade in och där stod vi på stegar och spika taklister med Robban under armen.

Jag ältar jobbet och kollegans konstiga beteende om och om om om omomom igen i huvet. Som en elvisp på läge 2.När jag inte tänker på det så tänker jag på vår ÄD som börjar närma sig. En månad kvar. (hoppas vi)

Har ni sett att han har simhud mellan tårna? ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering