Läkarbesök 2

Då var det dags igen, kliniken vill ju kolla att allt är ok en extra gång och att min kropp är redo. Förhoppningsvis så kan vi börja igen efter dagens besök. I bland undrar jag om kliniken försöker dra ut på det hela, de tänker "ha, nu ska hon minsann få väääänta".

Jag ska även passa på att prata med henne om biverkningarna som bla sömnlöshet och fråga om deltidssjukskrivning och mediciner.

Nu har ju inte kliniken mailat behandlingsschema som de lovade men min gyn har nog koll i alla fall på mediciner, för det blir nog en del kortison även denna gång.

Vaknade förövrigt kl 4 och låg och snurrade och funderade på jobbet. Och gyn..och kommande försök. Man får i alla fall en massa avhandlat på natten.

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kan köra i stan, för jag tycker det är astråkigt att åka pendeltåg, i dag är det dessutom ingen trängselavgift. Men nej. Inte en chans jag beger mig ända dit med bil. Men idag ska jag lyxa till det och åka bil till tåget i alla fall.


Kommentarer

  1. Jag hoppas att allt ser bra ut och att ni får klartecken! :-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag.
    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering