6 dgr kvar

och dagarna går...

I natt kunde jag inte somna som vanligt, så jag låg och snurrade och tänkte på jobbet. Ni vet när allt bara ältas runt runt runt.. Som en jäkla karusell.. Låg och läste fortsättningen på hungerspelen. Jag tycker faktiskt de är bra. Lättlästa och lite spännande.

Somnade vid 00.00 och vaknade vid ett ryck vid 05.00 och trodde jag försovit mig. Släppte in katterna och myste med dem tills det var dags att gå upp. Ännu en natt med halvkass sömn alltså.

I kväll kommer syster med syskonbarn, måste åka och handla efter jobbet och hem och röja lite innan de kommer.

I morgon är det Grönan som gäller, vi har diskussioner om vi ska ta bil eller åka kommunalt. Åka kommunalt kommer att gå på 520 kr för oss. Helt sinnessjukt. Det kan man parkera på värsta lyxparkeringen för. Men köra i stan och fickparkera? OMG.

Maken muttrade om att han ska stanna kvar hemma. Jag trodde inte ens man hade ett val. Vaddå hemma? Om jag ska vara där och "lida" gäller inte samma för honom?

****


Fackmöte idag, hoppas jag kommer iväg, det är ju smärre kaos på jobbet. Håll lite tummar.

Kommentarer

  1. Klart vi håller tummar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut! Massa tummar! Jag tycker det räcker med din behandling, känns orättvist att du ska få massa annat jobbigt på det... Så styrkekram!

    / U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering