1 dag kvar & stress

Men fy fan vad stressad jag är på jobbet efter igår. Här gick jag och trodde att teknikern skulle göra det tekniska. Nejdå. JAG! Jag som inte fattar!

Så nu ska jag gå igenom 26 filer fyllda med data som jag inte riktigt förstår (en del av dem dessutom felaktiga), ladda upp dem i vårt system, en och en, Konfiguera nya webben, lägga in allt där, fixa nya användar id till 2000 personer.

Jag förstår inte vad jag gör, hur jag ska göra och varför. Detta ska göras tis-onsdag nästa vecka då det bara jag och en kollega där, det kommer vara färdiga elever som ska söka till en ny nivå (ca 50 st) och sista ansökningsdagen till universitet och....Ja, ni fattar.

Låg och funderade på detta i natt såklart. Så mycket sömn blev det inte. OMG!

Dessutom var Robban på extra goshumör i morse, så släppte han värsta fisen under täcket så det stank..Jag trodde jag skulle kvävas. God morgon Matte!

I morgon hade jag tänkt vara ledig, men undra om jag åker till läkaren och sen till jobbet? Så jag kanske hinner göra lite?

Nu kommer jag stressa upp mig hela påsken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering