Veterinären ringde (igen)

Det var samma status i dag på Robban, han var lite medtagen men hade ätit. Hon tyckte han var en väldigt kelig och charmig katt.

I morgon är det Ultraljud och blodprover och om allt är någorlunda OK så ska maken hämta honom 13.30, jag önskade jag kunde följa men jag kan nog inte komma i från jobbet.

Sen ska han äta specialfoder, jag frågade hur vi ska göra med de andra katterna och hon sa att de kan äta samma. Jag som beställt en massa från foderbilen. Attans.

Sen ska han tillbaka om några veckor.

Vi håller på att tapetsera, vi har ovanför fönstret kvar, sen är det dammsugning och golvtorkning som gäller.


Kommentarer

  1. Men oh, får han komma hem !!??
    Hoppas att det är okej och att det går åt rätt håll.

    Ang oviktiga saker så kontakta foderbilen och kolla om du inte kan avbeställa pga sjuk katt.

    Sköt om dig och er och katterna förstås.

    Kramis Lena och sibbarna i Kåge

    SvaraRadera
  2. Skönt att han ätit det är ju alltid ett bra tecken!
    tänker på er.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering