Hästar och ledighet

Alla klappar inhandlade dock inte inslagna, maten är beställd och kommer hemlevererad i kväll. Granen är klädd och semestern har blivit beviljad. Kl 15 i dag blir vi lediga ända till 8 januari.


Denna vecka har vi haft hoppning båda lektionerna och i dag ska jag och en ridkompis ha privatlektion i hoppning.


I morgon är det Klara som ska vara i stallet och på söndag har vi hyrt ponny i 4 timmar på min ridskola.


Nästa vecka har jag bokat in mig på en 5 timmars dressyrkurs  och på nyår har vi bokat in oss på åka pulka efter häst.


Mycket hästar nu...


Till detta har jag nog övertagit Klaras hosta, jag hostar så jag får ont i sidan. I övrigt är jag inte sjuk men rätt trött efter en sömnlös vecka.


God jul till er alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering