Klagomål på förskolan

I dag när jag lämnade så kom personalen inte in, det har varit strömavbrott och det fanns ingen batteribackup på larmsystemet.


Så, återigen en hoppsanplanering som drabbar mina/allas barn.


I morse var det rätt kallt och eftersom vi åker bil hade twinsen inga jackor, Alfred som har svårt med förändringar bröt ihop av att det inte var som vanligt och behöva lämnas ute.


Jag var i valet och kvalet att åka hem och hämta jackor, komma försent till mitt viktiga möte eller hoppas att de snart skulle få komma in.


Nu känns det som helt fel val som gnager i mitt hjärta.


I fredags berättade personalen att barnen ska lämnas på en annan avdelning och äta frukost där. De har inte varit dit och hälsat på, de har inte presenterat pedagogerna för barnen. Detta pga av bristande personalresurser enligt dem.


Återigen dålig planering och utan framförhållning på mina barns bekostnad. Alfred klarar som sagt inte av förändringar om de inte introduceras så han känner sig trygg.


Att då kasta in Alfred på en avdelning på morgonen med okänd personal och barn känns förjävligt.


Rektorn har inte svarat på oss föräldrars mail angående allt annat, så mitt förtroende för denna förskola är verkligen sådär.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering